Logo
Logo Logo Logo Logo

Nyertes pályázataink

Nyertes pályázataink

 

A Tormási Kft. az elnyert pályázati támogatásoknak köszönhetően jelentősen fejlesztette operatív működését, innovációs és adaptációs képességét, ezzel is elősegítve a vállalkozás hosszú távú céljait. Az alábbi oldalon megtekintheti vállalkozásunk nyertes pályázatait a támogatási döntés dátuma szerinti sorrendben a legújabbtól kezdve.

 


Kedvezményezett neve: Tormási Márkakereskedés és Szervíz Kft.

A szerződött támogatás összege: 10.462.500 Ft

Képzések elnevezése és célja:

  • Együttműködési kompetenciafejlesztés(16 óra) - A képzés célja, hogy az egy csapatban dolgozó munkatársak egymással, vezetőjükkel és más területen dolgozókkal a munkavégzés során hatékonyan tudjanak együtt dolgozni. Legyenek képesek a konfliktusokat, problémákat megelőzni, megoldani, ill. feloldani a hatékony munkavégzés érdekében.
  • Kommunikációs kompetenciafejlesztés (42 óra /e-learning/)- A képzés során a résztvevő olyan ismereteket szerez a kommunikáció szabályszerűségeiről, amelyek alkalmazásával akár a for profit és akár a nonprofit szférában dolgozva képes hatékonyabban alkalmazni személyes adottságait és a már meglévő szakmai ismereteit az üzleti és szervezeti célok elérésében. Képes kommunikációját céljainak megfelelően úgy alakítani, hogy saját maga és a másik fél érdekeit is szem előtt tartja.
  • Kommunikációs kompetenciafejlesztés (42 óra /blended/)- A képzés során a résztvevő olyan ismereteket szerez a kommunikáció szabályszerűségeiről, amelyek alkalmazásával akár a for profit és akár a nonprofit szférában dolgozva képes hatékonyabban alkalmazni személyes adottságait és a már meglévő szakmai ismereteit az üzleti és szervezeti célok elérésében. Képes kommunikációját céljainak megfelelően úgy alakítani, hogy saját maga és a másik fél érdekeit is szem előtt tartja.
  • Informatikai kompetenciafejlesztés (42 óra /e-learning/) - A képzés célja a digitális kulcskompetencia átfogó fejlesztése.
  • Informatikai kompetenciafejlesztés (42 óra /blended/) - A képzés célja a digitális kulcskompetencia átfogó fejlesztése.

A képzések részletes bemutatása:

Együttműködési kompetenciafejlesztés(16 óra) - A képzés 3 tananyagegységet tartalmazott.

  • Együttműködés, csapatmunka elméleti háttere: A tananyagegység célja az együttműködés, csapatmunka elméleti hátteréhez kapcsolódó ismeretek elsajátítása
  • Együttműködést támogató technikák alkalmazása: A tananyagegység célja az együttműködést támogató technikák alkalmazásának gyakorlati ismeretinek elsajátítása

Kommunikációs kompetenciafejlesztés (42 óra /e-learning/)- A képzés 3 tananyagegységet tartalmazott.

  • A társas kommunikáció alapjai: A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerkedjen a kommunikáció elméletekkel, a verbális és non-verbális kommunikáció eszközeivel, az empátia, meggyőzés, társas befolyásolás használatával, hasznosságával.
  • Konfliktuskezelés: A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerkedjen a kommunikációs problémák kezelésével, a konfliktus megelőzését segítő kommunikációs eszközökkel. A konfliktus körülményektől függően képes lesz a résztvevő kiválasztani a megfelelő visszajelzést.
  • Asszertivitás: A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerje az asszertív magatartás alapjait, előnyeit, az emberi viselkedés sémáit, az asszertív kommunikációt. A résztvevő megismeri, és alkalmazni tudja az asszertív üzenetek szerkesztésének szabályait.

Kommunikációs kompetenciafejlesztés (42 óra /blended/)- A képzés 3 tananyagegységet tartalmazott.

  • A társas kommunikáció alapjai: A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerkedjen a kommunikáció elméletekkel, a verbális és non-verbális kommunikáció eszközeivel, az empátia, meggyőzés, társas befolyásolás használatával, hasznosságával.
  • Konfliktuskezelés: A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerkedjen a kommunikációs problémák kezelésével, a konfliktus megelőzését segítő kommunikációs eszközökkel. A konfliktus körülményektől függően képes lesz a résztvevő kiválasztani a megfelelő visszajelzést.
  • Asszertivitás: A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerje az asszertív magatartás alapjait, előnyeit, az emberi viselkedés sémáit, az asszertív kommunikációt. A résztvevő megismeri, és alkalmazni tudja az asszertív üzenetek szerkesztésének szabályait.

Informatikai kompetenciafejlesztés (42 óra /e-learning/) - A képzés 1 tananyagegységet tartalmazott.

  • Informatikai kompetenciafejlesztés: A képzés célja a digitális kulcskompetencia átfogó fejlesztése.

Informatikai kompetenciafejlesztés (42 óra /blended/) - A képzés 1 tananyagegységet tartalmazott.

  • Informatikai kompetenciafejlesztés: A képzés célja a digitális kulcskompetencia átfogó fejlesztése.

A képzések megvalósítási időtartama:

  • Együttműködési kompetenciafejlesztés (16 óra) – 2022.10.14. – 2022.10.15.
  • Informatikai kompetenciafejlesztés (42 óra /e-learning/) – 2022.10.10. – 2022.10.28.
  • Kommunikációs kompetenciafejlesztés (42 óra /e-learning/)-  2022.11.02.-2022.11.30.
  • Kommunikációs kompetenciafejlesztés (42 óra /blended/)- 2023.01.06.-2023.01.31.
  • Informatikai kompetenciafejlesztés (42 óra /blended/) – 2023.02.01.-2023.02.28.


Hatékonyságot és ügyfélbizalmat javító digitalizációs megoldások fejlesztése a tormási kft.-nél

Kedvezményezett neve:

TORMÁSI Márkakereskedés és Szervíz Korlátolt Felelősségű Társaság (Konzorciumvezető)
Neumann János Egyetem (konzorciumi tag)

Projekt címe:Hatékonyságot és ügyfélbizalmat javító digitalizációs megoldások fejlesztése a Tormási Kft-nél

A támogatás összege: 487.500.000, - Ft

A támogatás mértéke: 72,76%

A Projekt tartalmának bemutatása:

A fejlesztés eredményeként egy komplex, márkaszervízek számára hatékonyságnövelést célzó ipari digitalizációs rendszer készül el, amely több területet átfogóan érint. Egyrészről a munkafolyamatok gyorsítását, a holtidők csökkentését végző modul készül (szerelő munkaállomások és szerszámraktárak layoutjának optimalizálása, járművek pozíciójának nyomonkövetése a telephely teljes területén (kültér/beltér), a járművek keresésére fordított idő minimalizálása által). Másrészről az ügyfélbizalmat és a minőségbiztosítás hatékonyságát növelő modul készül (a munkafolyamatok intelligens kamerákkal történő rögzítése a releváns munkafolyamatokra fókuszálva). Harmadrészt prediktív karbantartási rendszerek modullal a legkritikusabb szervízeszközök (pl. emelők) karbantartási igényét előre jelezve, a nem tervezett leállási idők minimalizálhatóak.

A kifejlesztésre kerülő hardver + szoftverrendszer az alábbiakra nyújt megoldást: (i) Kifejlesztünk egy kültéri és beltéri viszonyok között egyaránt működőképes jármű pozíció meghatározó rendszert, hiszen jelenleg átlagosan mintegy 15 perc telik el egy javításra váró gépjármű megtalálásával és a megfelelő szervízpontra történő beállásával; (ii) A vállalatirányítási rendszer szervízfolyamataiból kiindulva, monitorozva a szerelők csarnokon belüli mozgását, továbbá a felhasznált szerszámok azonosítása alapján optimalizáljuk a szervízcsarnok layoutját; (iii) A szervízben leggyakrabban használt és emiatt a legszűkebb keresztmetszetet jelentő hidraulikus emelőkre prediktív karbantartás modult fejlesztünk; (iv) az ügyfélbizalom erősítését szolgálandó, a munkafolyamatot intelligens, az adott munkafolyamatot automatikusan felismerő kamerarendszeren keresztül a jogosult felhasználók és a minőségirányítás számára követési funkciót alakítunk ki.

A Projekt tervezett befejezési dátuma: 2023.12.31.

Projekt azonosító száma: 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00070


Munkahelyi képzések a Tormási Kft.-nél

Kedvezményezett neve:Széchenyi 2020 logó
Tormási Márkakereskedés és Szervíz Korlátolt Felelősségű Társaság

Projekt címe:
Munkahelyi képzések a Tormási Kft.-nél

Projekt azonosító száma:
GINOP-6.1.6-17-2018-01145

Szerződött támogatás összege:
40 810 000 Ft

Támogatás mértéke:
100%

Projekt tervezett befejezési dátuma:
2020.07.31.

A projekt tartalmának bemutatása:

A kecskeméti születésű Tormási Attila 1970-ben lett magánvállalkozó, autószerelő kisiparosként kezdte pályafutását. Akkoriban a szülői háznál tevékenykedtek a bátyjával, Tormási Lászlóval. 1980-ban a testvérek megvásárolták volt főnöküktől a kisipari műhelyt, ahol még fiatalon kitanulták a szakmát. 1990 őszére a Tormási testvérek műhelyéből lett az első magyar Bosch márkaszerviz, valamint még ugyanebben az évben, átköltöztek a műhelyből a volt Megyei Tanács garázsába.

1991-ben a Tormási szerviz tagja lett az induló Opel hálózatnak Magyarországon. Az évek során az Opel személyautói mellett a haszonjárművek, valamint a Chevrolet és a Suzuki márkák forgalmazási jogát is elnyerte a Tormási Autóház és egy másik telephellyel bővült, ahol használt autókat is forgalmazunk.A 2010-es év szintén tartogat változásokat cégünk életében. A Jász utcán lévő szervizünk "átalakul", visszatér a gyökerekhez és Bosch márkafüggetlen szerviz lesz. Bosch szervizként még szélesebb lesz szolgáltatásaink skálája, és forgalmazott márkáinkon kívül más járművek szevizelését is szakszerűen el tudjuk látni.2001-ben a Tormási Kft. a kecskeméti autósszakmában az elsők között vezette be az MSZ EN ISO 9001: 2009 minőségirányítási rendszert, 2009-ben pedig elsőként csatlakozott az MSZ EN ISO 14001: 2005 környezetközpontú irányítási rendszer ez által újabb jelentős lépést tett a jobb és színvonalasabb kiszolgálás felé, mely alapfeltétele a vevők megőrzésének.Természetesen mind a két telephelyen teljes körű modern szerviz áll az ügyfeleink rendelkezésére. A Jász utcai telephelyen kiváló minőségű, euroszerviz, korszerű karosszéria- és fényezőműhely, valamint a saját biztosítási kárfelvétel és ügyintézés mellett továbbra is a szolgáltatások teljes palettájával várja a megrendelőket és a vásárlókat.

A projekt fő célja a munkavállalók foglalkoztathatóságának, munkahelyi készségeinek és kompetenciáinak javítása a vállalkozások versenyképességének növelése érdekében. A projekt támogatja és ösztönzi az élethosszig tartó tanulást, szakmai és személyes készségek folyamatos fejlesztését, valamint a kompetenciák bővítését, függetlenül a munkaerő korától, nemétől, előképzettségétől és életkörülményeitől. A munkavállaló számára a felnőttkori tanulás kulcsfontosságú szerepet tölt be a munkaerő-piaci, gazdasági, társadalmi és technológiai változásokhoz való minél könnyebb alkalmazkodásban.

Vállalkozásunknál 84 fő dolgozik. A dolgozók és a szakmai vezető képzettségi szintje minden esetben a munkakörüknek mefelelő, elvárt. (egyetemi, főiskolai képzettségtől a szakmunkásig) A megvalósítás során a dolgozók 100 %-a bevonásra kerül. Munkavállalóink képzési igényét személyes beszélgetések során mértük fel.  A képzési lista kialakítása az előzetes igényfelmérés alapján történt, figyelembe véve munkakörüket, munkaidejüket. Csoportos oktatástokat szeretnénk megvalósítani, hiszen fontos számunkra a csoportként való gondolkodás és munkavégzés. A képzéseket munkaidőben tervezzük kivitelezni, így szerves részei lennének mindennapi munkánknak, és segítenének hatékonnyá tenni munkavégzésünket.

Előzetes tudásmérés végeztünk előzetesen. A csoportok kialakításakor ezek eredményit vettük figyelembe. A többi képzés esetében nincs szükség előzetes tudásmérésre, a képzések programkövetelményeiben csak az iskolai végzettség szerepel kritériumként a jelentkezéshez.

A kötelező elégedettségméréseket a képző intézmény végzi el, és az elégedettségmérés eredményeiről cégünket tájékoztatja. Az emberi és szervezeti erőforrások a vállalkozás részéről biztosítottak, a szakértői humán erőforrás a képzéseket lebonyolító szállító részéről biztosított. A pénzügyi erőforrások tekintetében a támogatás elnyerésével, valamint cégünk likvid erőforrásainak köszönhetően a megvalósítás kockázatmentes és biztosított. A szükséges tárgyi feltételek cégünk telephelyén adottak és biztosítottak, ezért az lesz a képzések helyszíne.

A képzések befejezését követően a munkavégzés hatékonyságát mérjük, különös tekintettel a digitális kompetenciák, csoportmunka és együttműködés tekintetében a minőségirányítási rendszerünkben kidolgozott mutatók alapján. Folyamatközi ellenőrzést is végzünk, hogy felmérjük a képzések hatékonyságát, személyes elbeszélgetések formájában. Projektmenedzsment, szakmai megvalósító: a gördülékeny megvalósítás érdekében projektmenedzsert jelölünk ki a cégen belül, aki felsőfokú végzettséggel és megfelelő szakmai gyakorlattal rendelkezik. A szervezéséhez, lebonyolítás segítéséhez szakmai megvalósítót biztosítunk, aki a munkavállalók igényeit szem előtt tartva szervezi meg a képzéseket.