Logo
Logo Logo Logo Logo

Nyertes pályázataink

Nyertes pályázataink

 

A Tormási Kft. az elnyert pályázati támogatásoknak köszönhetően jelentősen fejlesztette operatív működését, innovációs és adaptációs képességét, ezzel is elősegítve a vállalkozás hosszú távú céljait. Az alábbi oldalon megtekintheti vállalkozásunk nyertes pályázatait a támogatási döntés dátuma szerinti sorrendben a legújabbtól kezdve.


 

Munkahelyi képzések a Tormási Kft.-nél

Kedvezményezett neve:Széchenyi 2020 logó
Tormási Márkakereskedés és Szervíz Korlátolt Felelősségű Társaság

Projekt címe:
Munkahelyi képzések a Tormási Kft.-nél

Projekt azonosító száma:
GINOP-6.1.6-17-2018-01145

Szerződött támogatás összege:
40 810 000 Ft

Támogatás mértéke:
100%

Projekt tervezett befejezési dátuma:
2020.07.31.

A projekt tartalmának bemutatása:

A kecskeméti születésű Tormási Attila 1970-ben lett magánvállalkozó, autószerelő kisiparosként kezdte pályafutását. Akkoriban a szülői háznál tevékenykedtek a bátyjával, Tormási Lászlóval. 1980-ban a testvérek megvásárolták volt főnöküktől a kisipari műhelyt, ahol még fiatalon kitanulták a szakmát. 1990 őszére a Tormási testvérek műhelyéből lett az első magyar Bosch márkaszerviz, valamint még ugyanebben az évben, átköltöztek a műhelyből a volt Megyei Tanács garázsába.

1991-ben a Tormási szerviz tagja lett az induló Opel hálózatnak Magyarországon. Az évek során az Opel személyautói mellett a haszonjárművek, valamint a Chevrolet és a Suzuki márkák forgalmazási jogát is elnyerte a Tormási Autóház és egy másik telephellyel bővült, ahol használt autókat is forgalmazunk.A 2010-es év szintén tartogat változásokat cégünk életében. A Jász utcán lévő szervizünk "átalakul", visszatér a gyökerekhez és Bosch márkafüggetlen szerviz lesz. Bosch szervizként még szélesebb lesz szolgáltatásaink skálája, és forgalmazott márkáinkon kívül más járművek szevizelését is szakszerűen el tudjuk látni.2001-ben a Tormási Kft. a kecskeméti autósszakmában az elsők között vezette be az MSZ EN ISO 9001: 2009 minőségirányítási rendszert, 2009-ben pedig elsőként csatlakozott az MSZ EN ISO 14001: 2005 környezetközpontú irányítási rendszer ez által újabb jelentős lépést tett a jobb és színvonalasabb kiszolgálás felé, mely alapfeltétele a vevők megőrzésének.Természetesen mind a két telephelyen teljes körű modern szerviz áll az ügyfeleink rendelkezésére. A Jász utcai telephelyen kiváló minőségű, euroszerviz, korszerű karosszéria- és fényezőműhely, valamint a saját biztosítási kárfelvétel és ügyintézés mellett továbbra is a szolgáltatások teljes palettájával várja a megrendelőket és a vásárlókat.

A projekt fő célja a munkavállalók foglalkoztathatóságának, munkahelyi készségeinek és kompetenciáinak javítása a vállalkozások versenyképességének növelése érdekében. A projekt támogatja és ösztönzi az élethosszig tartó tanulást, szakmai és személyes készségek folyamatos fejlesztését, valamint a kompetenciák bővítését, függetlenül a munkaerő korától, nemétől, előképzettségétől és életkörülményeitől. A munkavállaló számára a felnőttkori tanulás kulcsfontosságú szerepet tölt be a munkaerő-piaci, gazdasági, társadalmi és technológiai változásokhoz való minél könnyebb alkalmazkodásban.

Vállalkozásunknál 84 fő dolgozik. A dolgozók és a szakmai vezető képzettségi szintje minden esetben a munkakörüknek mefelelő, elvárt. (egyetemi, főiskolai képzettségtől a szakmunkásig) A megvalósítás során a dolgozók 100 %-a bevonásra kerül. Munkavállalóink képzési igényét személyes beszélgetések során mértük fel.  A képzési lista kialakítása az előzetes igényfelmérés alapján történt, figyelembe véve munkakörüket, munkaidejüket. Csoportos oktatástokat szeretnénk megvalósítani, hiszen fontos számunkra a csoportként való gondolkodás és munkavégzés. A képzéseket munkaidőben tervezzük kivitelezni, így szerves részei lennének mindennapi munkánknak, és segítenének hatékonnyá tenni munkavégzésünket.

Előzetes tudásmérés végeztünk előzetesen. A csoportok kialakításakor ezek eredményit vettük figyelembe. A többi képzés esetében nincs szükség előzetes tudásmérésre, a képzések programkövetelményeiben csak az iskolai végzettség szerepel kritériumként a jelentkezéshez.

A kötelező elégedettségméréseket a képző intézmény végzi el, és az elégedettségmérés eredményeiről cégünket tájékoztatja. Az emberi és szervezeti erőforrások a vállalkozás részéről biztosítottak, a szakértői humán erőforrás a képzéseket lebonyolító szállító részéről biztosított. A pénzügyi erőforrások tekintetében a támogatás elnyerésével, valamint cégünk likvid erőforrásainak köszönhetően a megvalósítás kockázatmentes és biztosított. A szükséges tárgyi feltételek cégünk telephelyén adottak és biztosítottak, ezért az lesz a képzések helyszíne.

A képzések befejezését követően a munkavégzés hatékonyságát mérjük, különös tekintettel a digitális kompetenciák, csoportmunka és együttműködés tekintetében a minőségirányítási rendszerünkben kidolgozott mutatók alapján. Folyamatközi ellenőrzést is végzünk, hogy felmérjük a képzések hatékonyságát, személyes elbeszélgetések formájában. Projektmenedzsment, szakmai megvalósító: a gördülékeny megvalósítás érdekében projektmenedzsert jelölünk ki a cégen belül, aki felsőfokú végzettséggel és megfelelő szakmai gyakorlattal rendelkezik. A szervezéséhez, lebonyolítás segítéséhez szakmai megvalósítót biztosítunk, aki a munkavállalók igényeit szem előtt tartva szervezi meg a képzéseket.